torsdag den 21. juli 2011

Prøver at finde tilbage...

Prøver at finde motivationen til at finde tilbage fra det hul jeg landede endnu en gang i. Vægten er røget op igen, og jeg mærker min krop hele tiden. Jeg er træt og har ikke energi til det der skal til lige nu. Jeg er på vej tilbage fra en stressperiode og bare det at skulle klare arbejde og en fornuftig dagligdag der hjemme, så er der ikke noget energi tilbage til at tænke på kost og sundhed. Problemet er at jeg også ved at der ikke kommer mere energi før kost og sundhed kommer på dagsordenen igen.  Arrrgh...hvorfor kan man ikke flere ting på en gang eller udvide dagen med 12 timer og nå det hele?

Søger lidt rundt på nettet og finder flere blogs omkring lchf. Udvider min blogliste stille og rolig.
Min egen blog har lagt stille siden sidste kost "optur" og jeg kan konstatere at det var bare et af de typiske småflip jeg havde hvor jeg tabte lidt kilo og så var det det...

Men denne type for kortform eller hvad man nu skal kalde den, havde jo som jeg skrev om tidligere, en hel del der passer migperfekt... hvad er det så der går galt??
Jeg stopper med at lave mad korrekt og griber til de lette ting... færdigretter og hurtiglavet pasta bla bla... Jeg fik heller ikke gang i gåturene som jeg ville, mange andre tilfældige ting sker og tid og energi forsvinder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar