onsdag den 10. august 2011

Forlaget Lille Måne



Vil gerne gøre lidt reklame for det norske forlag Lille Måne... Da jeg ledte efter bøger omkring LCHF på dansk,  måtte jeg konstatere der ikke var nogen og jeg turde ikke spilde mine penge på Dr. Atkins bøger, hvis de var mig lidt for "amerikansk" og med opskrifter som ikke passede ind i den dagligdag jeg har.

Så efter nogen overvejelse besluttede jeg mig for at bestille en bog på norsk der omhandler LCHF, det kan jeg fint forstå og læse. Svensk er en del sværere og når jeg kigger på svenske lchf blogge, så er jeg tit nødtil at bruge google oversætteren ;)

Så i min søgen online dukkede http://www.lillemaane.no/ op og se bare, der var også e-bøger til en meget rimlig pris... så vupti så havde jeg bestilt og downloaded Matrevolusjonen som "Kostdoktorn" Andreas Eenfeldt har skrevet og den sidder jeg og læser i nu. 99 Norske Kr.
Helt sikker en bog der kan anbefales til dem der vil vide mere om lavkarbo kost, hvad videnskaben og de forskellige myndigheder har gjort forkert  med hensyn til "den farlige fedt" og hvordan man efterhånden finder ud af hvor stor en fejl der er begået.

Den næste e-bog jeg køber her, er helt sikker Doktor Dahlquists Guide til LCHF 79 Norske Kr.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar